“Het goede antwoord is PvdA HH”, PvdA promoot wandelen en fietsen in Het Hogeland.

19 september 2019

De oplossing van Ivo Poll en Maria Bolt valt goed bij jurylid Natalie Beukema

15 september 2019

Enkele tientallen deelnemers hebben genoten van een wandel- of fietstocht rond Onderdendam. De afdeling Het Hogeland van de Partij van de Arbeid had enkele routes uitgezet. De sociaal-democraten deden dat in het kader van de week van de duurzame mobiliteit.

Janny Klei nam samen met Afie Eleveld het initiatief. “Het is heerlijk om te wandelen of fietsen door het weidse land. Zowel leden als niet-leden namen deel. De deelnemers hebben met elkaar gemeen dat ze heel blij zijn met de rust en mooie vergezichten. Het Hogeland is prachtig!”

PvdA’er Klei vertelt dat tijdens de tochten ook gepuzzeld kon worden. Maria Bolt, Ivo Pol en Jan-Willem van de Kolk hadden onderweg het beste opgelet en kwamen met de oplossing. “PvdA HH, oftewel Partij van de Arbeid Het Hogeland was het goede antwoord. Ze verdienen hiermee de eerste prijs en eeuwige roem” vertelt Klei met een knipoog.

De geslaagde dag werd gestart en afgesloten bij de gastvrije vrijwilligers van het Dorpshuis in Onderdendam. Deze dag waar iedereen gratis aan deel kon nemen werd mede mogelijk gemaakt door de sponsors supermarkt Plus uit Bedum en het Dorpshuis Zijlvesterhoek.