Wandel of fiets mee met de PvdA op 15 september

28 augustus 2019

De Europese week van de duurzame mobiliteit staat weer voor de deur. In dit kader organiseert de PvdA voor de 14e keer een wandel- en fietstocht rond deze week.

Het doel van deze week is onder meer mensen te bewegen wat vaker de fiets, bus, trein of benenwagen te nemen in plaats van de auto. Daarnaast vinden wij het vooral heel leuk en gezellig met een grote groep mensen een deel van onze prachtige gemeente te ontdekken. Iedereen, lid of geen lid, is welkom om deze dag bij ons aan te sluiten.

De start van alle tochten is bij het Dorpshuis Zijlvesterhoek in Onderdendam, de routes en stempelkaart worden daar uitgereikt.
Wandelaars kunnen kiezen uit een route van 10 of 20 kilometer, voor de fietsers is een route van ca. 30 kilometer uitgezet. De 20-kilometer wandelaars vertrekken om 11:00 uur, de 10 kilometer en de fietstocht starten om 13:00 uur.

We sluiten deze sportieve en gezellige dag af bij het startpunt, het Dorpshuis in Onderdendam. We hopen op mooi weer, want het zit er heerlijk op het terras!

Deelname is gratis en iedereen is van harte welkom.  Vooraf aanmelden voor één van de activiteiten is niet nodig, maar mag wel.

Voor meer informatie:
Afie Eleveld, telefoonnummer 06-46394628 of via [email protected]
Janny Klei , telefoonnummer 06-15113487 of via [email protected]

Waar ben je naar op zoek?