3 september 2021

Wandel of fiets mee met de PvdA op 26 september 2021

Voor de 15e keer organiseert de PvdA een wandel- en fietstocht rond de Europese week van de duurzame mobiliteit.

Het doel van deze week is onder meer mensen te bewegen wat vaker de fiets, bus, trein of benenwagen te nemen in plaats van de auto. Een heel goede reden om met een grote groep mensen een deel van onze prachtige gemeente te ontdekken. Iedereen, lid of geen lid, is welkom om deze middag bij ons aan te sluiten.

De start van alle tochten is bij de haven in Molenrij*, de routes en stempelkaart worden daar uitgereikt. Wandelaars kunnen kiezen uit een route van 10 of 20 kilometer, voor de fietsers is een route van ca. 35 kilometer uitgezet.

Starttijden:

• 11:00 uur voor de 20 km wandelaars
  • 13:00 uur voor de 10 km wandelaars en fietsers

We sluiten deze sportieve en gezellige dag af op het terras bij Herberg Restaurant Molenrij. We hopen op mooi weer, want het zit er heerlijk op het terras!

Deelname is gratis** en iedereen is van harte welkom.  Vooraf aanmelden voor één van de activiteiten is niet nodig, maar mag wel.

Oproep, wil je:

• mee helpen met het opbouwen van de ontvangsttent?
  • Koffie en/of thee verzorgen bij de start?
  • Stempelpost zijn?

Bel (ook dan) voor meer informatie:
Afie Eleveld, telefoonnummer 06-35122512 of via [email protected]
Janny Klei, telefoonnummer 06-15113487 of via [email protected]

*adres: nabij Henricus van Cappenbergweg 34 9977 RW Kloosterburen/Molenrij
**versnaperingen op het terras zijn voor eigen rekening